Capleton ah di fiah fi dancehall!

..inte för att de här inlägget handlar om capleton. Men de är ju sant.

Igår sög min dag, och hitills har den sugit. För de första är jag fattigare än en lus, erything by order. Inte käkat sen mamma gav mig matlåda, lol. Sen skulle jag städa igår, städade min lägenhet på fucking 18kv m i tre timmar. Dammsög i en timme för att min dammsugare sög (..haha) sen skulle jag byta påse. Vilket jag aldrig har gjort förut, de slutar upp med att mitt golv är lortare än någonsin. Sen skulle jag lägga mig och sova, då jag lyckas ha sönder min säng. Bra. Sen ska jag jobba extra idag fast jag försov mig två timmar. Yes. Life is good! 


Kom ihåg då jag hade denna som ringsignal, men de blev alldelens för hetsigt + att jag tycker att låtar man har som ringsignal förstörs. I wont risk it!







Classic!

 
Weh dem a go do fi hold me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0