Citat nummer 1.

Haft en sjuk kväll. Imorgon tänker jag berätta lite i alla fall. Kan inte ta allt här, men jag älskar när man har lyckade helger! Jag hade ju som sagt lyckats haft fem misslyckade utgångar på rad men nu blev de ändring på de.


Annars har jag kommit fram till att jag ska börja posta ett roligt sexquote från dancehall i varje inlägg. De hade jag tänkt hålla på med ändå tills jag antingen glömmer bort de eller att jag inte kommer på något mer. Det sistnämnda är ju knappast en risk för att de händer men ändå. Sen tänkte jag att gör jag ett helt inlägg med bara quotes så kommer ingen ens läsa det.


Mavado - Nuh fraid of dem






"Mi grab her like me ah raper and robber pop up mi cocky like a knife and stabb her" - Aidonia

Kommentarer
Postat av: thrillaDitopChilla

mafrado

2010-11-09 @ 00:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0