Helloshelo

För att man ska veta vem man är måste man hela tiden göra handlingar som speglar en själv.
Jobbig tanke. Allt jag någonsin kommer göra i mitt liv kommer spegla vem jag är. Har ni tänkt på det? Ibland fattar man beslut som gör en till någon man inte vill vara. Vilket betyder att man är någon man inte vill vara fast man har kontroll över vem man är. Eller har man verkligen kontroll över vem man är?

Igår hade jag danskurser för mina "äldre" damer. Haha dom är inga unga och alerta som min tioåringar men goddamn dom är roliga. Älskar när man verkligen blir glad efter att ha undervisat.
Förövrigt, fan vad jag vill satsa på dansen! känns som att tiden rinner iväg. Har ingen aning som vad jag ska satsa på, det är för många bra dansare där ute. Plus att jag knappast gillar att stå på scenen, just not ma thaang. Borde kanske lansera mig bättre. Hur då? Hur fan lanserar man sig själv? Reklamposters eller? Hur ska ett fail som jag kunna lansera mig själv? Jag har ju knappt tid att duscha, ska jag ut i Sverige och bli känd? HAH! låter som att jag får ta de next lifetime. Fan va dålig jag är. Where is the passion? Jorå the passion is here men the fucking money aint!
Skulle vilja träffa på en dansare som dansar samma stil som jag gör och vill göra någonting med det liksom. Finns det någon där ute? heloooo.. Jag vill alltså hitta någon som är typ exakt som mig, så känner ni att "ah jag är fan rätt lik den där Amanda" så unlucky you men också lucky you för då vill jag vara din dansvän. Jag har mycket planerat för oss åh du framtida kompis. Nej men seriöst jag ska faktiskt försöka reda ut mitt liv nu. Idag är jag pepp. Idag är en början.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0