hold on tight pon de bike back!

Yo! nu äre fredag. Denna helg äre chill eftersom jag är fortfarnde trött efter den mest awesome klassen någonsin.

Så nu tänkte jag lägga in min första Gambiafilm, de kommer komma flera så småning om (när jag orkar) kanske när vi dansar, men jag är så jävla dålig på dom filmerna så jag vill knappt lägga in dom. Här är iallafall en lite sång tillägnad mig (vet inte texten, daaah. Men man hör ju att han säger Amanda) den spelades in när vi satt och chillade efter en dansträning. Africa i tell ya <3

Nästa projekt/dröm/vad-jag-vill-göra är att spara ihop pengar och åka till guinea bissau i några månader och dansa där. Måste först och främst skaffa mig kontakter där, hur nu det ska gå till? Sen tänkte jag senegal så man kan lära sig Sabar, som jag förövrigt kan vara sämst i världen på. ndaga fi life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0