ndagandagandaga

Nu sitter jag här med mamma och kollar på Beck, de är ganska cool.. Nej men jag tänkte slänga upp en dansfilm för att jag vill själv ha flera här. Den här dansen är inte ens speciellt bra, den är från i somras typ precis när jag kommit från Gambia. Personligen tycker jag att dansen är för slarvig för att vara bra, kan dock säga att jag cleanade upp den som fan efter ha kollat på inspelningen.. Bara så att ni vet. Tänkte lägga upp den för att kolla hur jag utvecklas också. Alltid roligt att kolla tillbaka på gamla dansfilmer och jag ska försöka få in lite mer. Im just sayin! aja nu har jag typ förbrett er på filmen, fett löjlig tjej. Men enjoy, i guess?

Jag vill till Gambia i juni och dansa på Kanilaifestivalen!!!
Är de tabaski nu på tisdag eller? ingen har ju koll..
Filmer från Gambia kommer nu på onsdag! woohoo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0