lite slutsatser

Tråkigt att jag just skrev ett inlägg sen hängde sig datan och det försvann. Därför tänker jag inte ens skriva om samma shit!
Saker jag har lärt mig i helgen.
1. Att jag aldrig ska betala för en klubb med "vanlig" musik igen. Eller typ en klubb som spelar musik som jag inte lyssnar på. Det suger ju! Helt bortkastade pengar. Jag riktar mig mycket mot dalarna här också. Ska ännu mer aldrig betala in mig på en klubb i dalarnas län. ever AGAIN! Jag kan inte stå och dansa till monotom house i fyra timmar, det funkar bara inte.
2. Att jag borde börja mixa dancehall. För det är aslätt att få det låta bra eller för att jag är goddamn naturbegåvning (...) Nej men jag satt igår och mixade musik till mina dansklasser, eftersom det är uppvisning snart. Mixarna blev helt sjukt awesome. Det enda jag gjorde var att bomba dom med airhorns och shit så lät det som att de var de enda jag gjort i mitt liv.
3. Att jag borde blivit född som man. Om jag var man och såg ut exakt som jag ville skulle jag helt enkelt vara en gåva till alla kvinnor. Alltså jag skulle vara så snygg. Och perfekt bad. Ni vet killar som är att dom fortfarande vill ha en men they dont give it away to much och inte heller en kille som ska gamea hela tiden och tro att han är något, utan precis däremellan. Jag skulle ha assnygga kläder och dansa dancehall och jag skulle ha så många crushar, fast jag skulle välja DIG! åh i wish...

En sak som hände idag som både var win och fail gick till såhär;
Jag åkte från Borlänge imorse för att jag inte orkade åka hem igårkväll. Därför tog jag morgontåget som går phett tidigt för att jag ska hinna till mitt jobb som börjar nio. Visste att jag skulle bli kanske en halvtimme sen så jag ringde till min chef redan igårkväll och frågade om detta var OK, de var det.
Jag har legat däckad hela resan med huva över fejjan och lyssnat på Buju, därför är jag inte riktigt medveten om vad som händer i the outside world. Väl i sthlm hör jag folk klagar att "varför ska tåget åka sakta när det redan är så pass försenat" Jag fattar ingenting, kollar på min klockan, som förövrigt går helt fel så jag har ingen aning om vilken tid hon är. yeye dom pratar om ett signalfel vid Avesta krylbo. Men när jag kommer av tåget ser jag att klockan är halv tio (!) vilket betyder att tåget har stått en timme i Avesta, och jag har inte märkt SHIT! fatta awesome? Det är ett fucking win! Failet är ju att jag kom 1,5 timme försent till mitt jobb men det var mest SJs fail.


Den här låten är helt underbar, Musas favoritlåt som han har hypat så länge jag kännt den käre mannen. Nu är det min tur att hypa lite tycker jag. Hans röst är ju som en liten guldgruva bara den..

I-Wayne - Cant satisfy her


Rastakillar är förövrigt verkligen inte min thaang däremot är dancehallkillar det, men skitsamma. Det konstiga är att jag tycker verkligen att I-wayne är stört snygg, helt galet. Speciellt i slutet där. Mm mm mmm mmmmmm!!!! Han är ju bara 25 när låten spelas in så han är ju typ inte 40 + som alla andra rastasnubbar är. Men alltså jag vet inte vad det är med han, men alltså sexappeal i slutet I tell YA!
Alltså kollar på videon nu, jag dör lite varje gång alltså. mm. Speciellt när han sitter där efter typ tre minuter in i
videon med den där lilla spliffen, som en klysha rakt in i hjärtat.







Sen fick ni lite dansbilder på köpet också






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0