shit

Aidonia, en gangska nylåt. Tänkte att jag ska bli sådär bra på dancehall jag var innan. De enda jag behöver är ett fucking internet. Ska de vara så svårt utan internet? Ja de skare tydligen.


Övriigt kan man undra varför är jag så dålig att alltid missa saker? Saker jag missat p.g.a annat.
Aidonia   Whe de fu? detta inträffade när jag var i Gambia, vet ni hur ledsen jag var? Ville tillochmed tillbaka till Sverige för att se han. Var ju fan påväg att åka till köpenhamn 09 av samma anledning.
Elephant man Typ två dagar efter jag hade åkt till Gambia kom ju då energi god till Sverige. Kul. Jävligt kul
Gyptian When u aint got cash, u aint got it. Ok, detta kan ju inte ens mäta sig med det två översta men nog vill man ju alltid se hold yuh och nah let go live. Etana också vill man gärna se.
Spragga Benz I helgen, har inte rört mig någonstans nu på ett halvår och den dagen jag åker till London kommer ju såklart denna mannen till sthlm. Usch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0