yo

Nu var det ett tag sedan jag skrev, sket man väl i.
Däremot de saker som har hänt sedan de skrevs här är inte nådigt. De har hänt mycket, tänker berätta ungefär 10% för resten är inte till för att nämnas i en blogg. Asdrygt att jag ens nämner saker jag inte kan berätta, men ni som känner mig kan ju alltid fråga och få a hell of a story.
Är ju hemflygen från London. Lite fattigare, ett par air max rikare. Nej men dom var billigare där. Var där gratis från tors-sön för att jobbet betalade, bodde på 5star hotel foe free. Fick sitta och lyssnar på lite föreläsningar om Curves (gymmet där jag jobbar), olika vetenskapliga test och kost. Jag somnade bara en gång vilket är extremt ovanligt för mig när jag "lyssnar" på föreläsningar. Andra saker som jag gillar i London är Camden market. Jag dör, freakin amazing. Om ni kommer till London så åk dit. Jag ska börja spara nu till en London resa, kan man bo på något billigt hostel eller nått. Bra stad.
Annars är jag helt konfunderad. Antingen säger jag att jag ska ha danslektioner nästa år. Jag vill ju men jag vill ju flytta från Sverige. Eller så tackar jag nej men då måste jag vara ur detta svealand innan april 2011 annars är jag ett fail. Så tackar jag nej har jag värsta pressen, men tackar jag ja är jag bunden. Fan ska man göra? Måste ju ut i världen. But times changes. Fuck.

Chris Martin - Paper lovin
alltså den här låten och jag vi är ju som handen i handsken.




Jah Cure - Belive me



Mitt liv är så sjukt, varför utsätter jag mig för de saker jag utsätter mig för? Jag tycker ju att det är sjukt kul men de är fan inte bra för mig självkänsla i slutändan. Fast som om jag mår bättre med den. Ja, de gör jag. fast fan. Janejjanejjanejjanej. WHAT DO DO? WHE DE FU? Nej men jag skulle nog behöva lite risp och rasp på mitt stora ego.
Såhär ser jag ut exakt hela tiden now a days.




Vybz Kartel - That sweet yuh
Fick ju lov att slänga in en bashmentlåt för att jag var så smooth. Även fast jag börjar bli en riktig sucker för looovesoongss


Alltså kartel är ju så ful jag dör.
"Beat it up like it did something wrong" är kanske ett uttryck men de låter ju onekligen som en copy av "Man beat it like a child when do something wrong" som sas av mr. Idonia i hot fuck typ 2006.. Vet inte, correct me it am wrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0