Urkraft

Igår gjorde jag de bästa jag någonsin har gjort i hela mitt liv. Jag tog en klass på urkraft. De var de bästa! 



N the story goes;
Jag kommer dit, är så nervös för att de är en kille som har klassen (ja jag vet, men känner mig mer bekväm att bli undervisad av tjejer för att jag tycker att killar är bättre) ser antagligen ut som en rädd mus.
Jag hatar känslan när man kliver in i en ny danssal för första gången. Man känner sig helt missanpassad. Alla brudar sitter och stretchar och ser fett vana ut. De är ju i slutet av terminen så alla danser har alla gjort förut, han visar stegen typ en gång och de är två danser vi gör som både är typ 3 minuter långa. Thank god att jag är någolunda snabb på att snappa upp!
i början suger jag men så fort trummorna kommer in börjar jag ösa eftersom man kan fan inte hålla sig till livetrummor!! Efter en kvart av lektionen är jag så trött att jag vill spy. Helt sjukt, har aldrig vart så trött i mitt liv jag svääääär. Älskar att fucka ur till trummor, tror att jag skulle faktiskt kunna leva att bara göra det.
Föruövrigt kände jag påriktigt att mina lårmuskler ångade, de känns som att jag skämtar när jag säger de men så var det. Sjukaste känslan. Men jag gav inte upp (okej lite på slutet)
Ska dit nästa torsdag igen, roligaste någonsin. En trummis tog tillochmed min hand när klassen var slut och sa att jag var grym - bekräftelse, all i need.






Jag har en plan. But I will tell you next time yo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0