Hejdu

Bra saker kan hända även mig ibland, belive it or not.
Nej men igår kom jag fram till att de är skönt att hooka med "rätt" personer. Typ vara kompis med dom som kan fixa in en gratis, de hände mig igår när jag och Sofia var ute och softade en öl på kgb. Awesome.
Annars är det soft att jag typ kanske jag vet inte än kanske bara kanske har börjat jobbar extra på skank (!) jobbade där tors-fre denna vecka och ska nog jobba där en torsdag igen. Det är inte mycket men det är något + att jag har velat jobba på skank ett tag nu. Sökte när jag flyttade till sthlm precis men då hörde dom aldrig av sig och shit. Men nu börjar det rulla. Kanske. Kanske rulla.
Andra grejer som händer är att jag har kommit på alla outfits till mina dansgrupper, dom är så awesome att jag själv vill vara med på uppvisningen!


Mavado - Unda yuh skirt


Så jävla bra låt! gillar mavado mer och mer







Gully, gaza eller alliance? Whatever, am where aidonia at!



Hur bra är inte Aidonia egentligen? så bra. så bra


Stört gammal låt men alltså han är ju så snygg! varför är alla brudar så fula? AKA varför är inte jag där?





Saker jag börjat planerat är att skriva ett inlägg om alla sjuka sexgrejer man hör i dancehall. Allt som egentligen är helt stört men phett kul, och för att inte tala om alla metaforer för allting. Har redan börjat skriva på inlägget men jag ska hålla på det ett bra tag så ni får de roligaste, sjukaste och bästa sexcitaten från dancehall! fuckin awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0