Längsta inlägget EVAH

oHelt sjukt vad människan har byggt egentligen, det slog mig idag när jag satt på bussen. Fatta sånadär "uppfällbara" broar, det är ju helt insane. Hur fan kan någonting vara stark nog att lyfta en bro som väger hur många ton som helst? Och båtar, typ  Silja line båtar. Hur får man  dom att flyta? sedan hur kan man spela in musik så att man hör det igen? Vem kom på liksom? ett freakin geni. Skulle aldrig komma på hur man kan registrera ljudvågor från ett instrument till en dator.
Människor är egentligen lite för smarta för vårt eget bästa. (Eller vissa i alla fall, så finns det såna som jag som lever på andras idéer)


Förövrigt vill jag dansa. Nu var det längesen, börjar bli lite uttråkad. Får inget utlopp för min energi..

Och i helgen var jag av någon anledning "mingeltjej" på S2 i Borlänge. Galet. Åkte runt i rollerblades med silverperuk, alldelens för mycket smink och kastade glitter på folk. Undrar hur boken om mitt liv skulle se ut? Vilket får mig in på tanken att jag skulle vilja hitta en låt som skulle vara ett soundtrack till mitt liv. Det skulle vara intressant. Ellerhur? ..... För mig i alla fall inte för er.

Annars var det ett tag sen jag failade. Det går ju åt rätt håll i alla fall


Charlies fucking ANGELS BABY!


Körde på en ganska naturlig look.


Vi hade alla klippt page.


Rollerblades, oh yeah









Beenie man ft. Lil Kim - Fresh from yard


Den här låten håller jag på att koreograferar till nu, det är ju ganska coolt. Hoppas att jag kan få chans att filma dansen så får ni också se. För jag vet att ni vill.


Beenie man ft. Janet Jackson - Feel it boy

En till bra låt som jag inte koreograferar till men skulle vilja göra. Det blir nästa projekt.




Jag har egentligen inte råd men jag fyndade dessa awesome kicks för 299:- Adidas. Oh yes















....På fredag ska jag provjobba på Jack and Jones (!!) hoppas det går bra och att jag får det. Då kanske jag får pengar någon gång, trodde tre jobb skulle räcka men icke nå. Istället för att klaga (som jag absolut inte har gjort någon gång i hela mitt liv....) tänkte jag, happ får väl skaffa mig ett till då.


Kommentarer
Postat av: mändi

dina funderingar går nästan i takt med mina.. snygga bilder och kul att det gick bra på intervjun. hade inte kunnat tänka mig annat. missu

2010-10-05 @ 08:37:42
URL: http://sveedin.bubbleroon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0