Amen tjaa!

Amen tjaa!
Nu var det ett tag sen jag skrev här, mest för att jag är sämst. En annan grej som är sämst var att datan hängde sig så det här är andra gången jag skriven den här schiten! Det här inte hänt något speciellt för mig förutom den frukanstvärda otur jag fortfarande tycks bara med mig. Annars har jag varit sjuk, varit fast på ett tåg i fyra timmar för att loket slutade fungera och lite mer men det är väl de stora grejerna.
Saker som är sjukt tråkigt är att jag är uppe i min fjärde misslyckade utgång. Även fast det har vart nice innan suger det när man ska ut och leta efter något ställe när man lika gärna kunde vart hemma bree.
Sjukt tråkigt nummer två är att det är sol ute och det ser varmt ut men det är svinkallt, just exakt som det kommer vara nu fram tills slutet av maj. Nej juste det komma komma dagar då det ser svinkallt som är det också. Vet inte vad som är tråkigast. Hatar att jag inte älskar vinter, MYT! jag hatar att jag bor på den här sidan av jordklotet. Borde flytta snart eftersom jag måste ju ha tänkt på det sedan min första vinter för typ 20 år sedan. Vart ska man flytta då? någonstans där det är varmt, billigt fast man kan tjäna pengar. Låter som att jag måste fundera på den. Är påväg att skaffa mig ett kapital nu.. fan varför är jag inte bara rik? Fattar inte grejen?

Annars blev jag healad idag på jobbet av en medlem och har fått en bok jag ska läsa, eller jag berätta om en dröm och hon berättade vart jag kan hitta svaret. Tänker inte berätta mer vad hon sa för jag tror på sånt och jag tror på att hålla käften goddamnit.



Nu är jag brunhårig och ganska bad också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0