Bust da place! Bust da place!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Kul! Annars peppar jag på med min danehall! kollade på Sting 2007 DVDn igår senast. Det var awesome! Jag satt och skrek like a little gal när aidonia kom. Alltså Aidonia, jag dör freakin hotsu! Det suger att jag var i Gambia när han var i Sverige, annars hade jag stått längst fram och erbjudit mig själv. Oh fuck yeah, han är mitt eviga frikort. Aidonia, sjukt snygg. Alltså sjukt sexig röst. Jag borde sluta, but i cant.
Något jag borde sluta med är att tycka killar som röker är galet sexiga, det är inte så bra att ha det som fetish. Haha lol. mm rökare, fuckin hot. STOP IT!



När jag har rört han kan jag dö lycklig..






Kolla han är så jävla BAD! madd like dooog 


Fuckin best fro evah.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0