Dancefuckinhall baby

Jag ville bara säga att nu är jag i en riktig dancehallperiod, och det är awesome! egentligen är jag i en kronisk dancehallperiod men det går upp och ner. Nu är det verkligen upp känner att jag vill aldrig lyssna eller dansa något annars förens jag dör. Inte dancehallqueen stilen utan mer bad man. För jag är ganska bad ... Nej men det är mycket skönare och dansa med gun fingazZzzz istället för wine. Jag önskade att jag kunde flytta från Sverige nu, nu NU! Nu är jag inte ensam i min lägenhet i alla fall. Malin bor där och vi planerar våra liv, det är ganska awesome. Vi ska ha varit i fyra länder innan nästa år vid den här tiden. Jag bangar inte! bangar du?





Förövrigt vill jag starta ett danscrew! är du på skriv goddamnit! jag är helt stört understimulerad och behöver någon som vill träna med mig! I keeeed! Helst dancehall, hah. Såklart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0