Massa musik, eller tre låtar. Gamla också.

Därför gör jag det nu, oh yes.
Tänkte fokusera på danslåtar, eftersom det är awesome. Dancehall såklart, vad annars? Dancehall nice again! ..and again.. and again ... and you get what im sayin you know hrmftgrm mhm you knoow!
Det fick bli en liten "old school trip" med gamla godingar som man inte kan sitta still till. Belive me jag har suttit framför datan och dansat i en kvart. Det är sweet

Förövrigt behöver vi inte koncentrera oss på låt nummer ett, utan det är låt nummer två jag vill fokusera på. Alltså Tek weh yuself dansen kan vara det skönaste moves i danshistorien typ. (Kanske inte skönaste men sjukt skönt)
Fråga nummer 1: I video nummer ett har dom cowboy kläder, varför det? det är ju knappast snygg och det är inte bad. Ofta dom satt där och tänkte vad dom skulle ha så blev det cowboy-kläder. För att det är ju så coolt (?)
Fråga nummer 2: Varför är dom typ vid ett övergivet slott och har skönaste softfesten? Det kanske är sweet att softa vid slott, kanske borde testa.
Fråga nummer 3: Gick det inte rykten för något år sedan att mr.vegas skulle gå i pension från musiken? Förövrigt höll det inte så länge i alla fall.
Jag såg han live i somras, det var awesome. Han var faktiskt sjukt bra live, hade både hört att han sög och att han var bra innan jag åkte dit. Men han var bra, drog upp folk från publiken, värsta dansfesten och ni vet allt det där.




Mr Vegas - Tek weh yuself






Nästa låt är Chala chaka med Elephant man. Också ett skönt steg. Det finns kanske frågor att ställa typ, varför har han en rosa cowboyhatt? Det kanske går i mode när det gäller dansfest. Men det finns bara ett svar och det är att detaa är Elephant man, the one and only energi god. Enligt min åsikt kommer han undan med exakt allt eftersom hela Elephant man är så ball att man inte ens vet vad som händer. Det är bara ballt, allt han gör. Sjukt. I wish
Ska börja walk with the chaka nästa gång det är klubb. Lätt. - Oh motherfucker im bad, walking with the chaka, yeah im bad aight

Elephant man - Chaka chaka




Chacka tall chacka tall put your chacka chacka AK ova di wall!
Typ så jävla nice! Den här videon får mig att undra varför har vi INTE SÅNADÄR FREAKIN FESTER I SVERIGE?! vad vi missar på saker, fuck Silja Line det är detta jag vill ha. Jag måste fixa det här snart, palla det här landet fan. Är det sådär dom fester på västindien förstår jag inte varför inte världens befolkning flyttar dit? Jag vet egentligen varför, för att det är typ ingen who knows how to party like that goddamnit! Alltså kolla på den, jag vill chacka min AK ova di wall. Ska nog gå och göra det nu faktiskt.


Beenie man - Chacka dance



Från när jag såg Beenie Man i somras. I touched him, oh yeah. Jag höll hans hand <3 (vi hade ett speciellt moment och jag lever på hoppet av att han kommer ihåg mig, HAHA!)
Haha 14 all over again liksom. Nej men han var bra live, fast ljudet sög. Han gick tillochmed av scenen en gång för att de fuckade så mycket, fast jag anser att han borde haft live-band. Vilket han kanske har när det är på något större ställe, inte Göta Källare.
Jag var mest nöjd för att se han, har missat de andra gångerna han har vart i Sverige av olika anledning, mest för att jag är fattig jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0