fuck yeah

Im on a diet, oh yes. Haha, i know så jävla girly.
Grejen är att nu har jag klagat ändå sen jag kom hem från Gambia att jag går upp i vikt, sakta men säkert letar sig kilorna tillbaka. Därför ska jag nu bli nyttig och leva som jag lär. Det mest drastiska jag ska göra är sluta äta godis, som jag kan erkänna att jag är beroende av. Idag är min tredje dag och jag lider av konstant godisabstinens. Så sjukt, det är exakt som en drog. Precis som en drog är de tre första dagarna värst så har jag inte brytit det till imorgon är det lugnt. Sen är det bara resten av livet kvar typ.. fail... Grejen är att jag tycker inte att jag är värsta tjockisen men när jag kommer ner mot 51 kg får jag snyggare ansikte och fortsätter jag som jag gör nu kommer jag lätt se ut som jag gjorde när jag var 18, och det såg inte helt okej ut enligt min åsikt. Känns fan aslame att blogga om det och vill ni inte läsa kan ni draa för det är min goddamn blogg!! FUCK YEAH!
Och tro mig ni behöver inte förvänta er att jag kommer börja med någon slags bantningblogg för dom suger ju.

Dagens lunch ; keso och tonfisk. Mmmmmmmmmm




Igår gjorde jag föresten en fett hemlig grej som jag inte tänker nämna här förens om någon månad för att i grund och botten var det ganska korkad move att inte vänta ett tag med att göra det, men jag kunde inte låta bli! HAH! i know jag har klagat på folk som gör exakt detta i tidigare inlägg för att en blogg är inte till för att berätta att man har hemligheter, men tro mig det kommer inte dröja länge förens jag avslöjar mig.




Jag tycker det är stor skillnad i alla fall

grejen är att jag ser fan så jävla ung ut när jag lagt pö mä litä






Sen lugn den kommer inte bli nån jävla viktkollsblogg, det kommer fortsätta vara allt som det är idag. En blogg om fail och nästan win, fast mest fail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0