Min helg. lamaste rubriken någonsin

Jag har en story to tell! Hah nerå. Ska sammanfatta min fredag och lördag. I fredags provjobbade jag på Jack and Jones, det gick förövrigt bra! Hoppas att dom tyckte det går lika bra so thell giive me the jooob! Sen åkte jag hem, tänkte åka till Borlänge men det blev inte. Aja i fredags satt jag i en studio (?) i know. Jag var med Frank när han satt och producerade lite och det slutade med att vi skapade mitt eget dansbeat! Freakin awesome! Det är förövrigt bra också! Mest för att Frank var med tror jag.. Ska försöka lägga upp det här så får ni höra själva! Sen igår var jag med Malin, vi kollade på sthlm boogie, drack öl och sedan gick vi ut för att dänsää. Alltså Borlänge suger ju om man vill ha kul? Man kan inte ens ha kul i Borlänge? Fattar inte att jag ska envisas med att åka hit ändå. Jag vill ha sommar! Wöö btw ska ni få en bild på mig när jag har gjort en "läppförstoring" då jag satt och sög på en budweiserflaska i en timme igår. Dom är asstora, det är ballt. Även fast det är ganska lame att suga på en flaska. HAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0