Gääämbia

Things yall will never see me do.
Vlogga. Alltså vlogg är typ det sämsta som finns. Det finns två bra vloggar i hela världen som jag vet om och det är hotdamnirock och ray william johnson. Allt annat är ju sämst. Vad är grejen? jag orkar väl inte sitta och lyssna på vad folk har gjort, det gör jag ju hela dagarna ändå fast jag är också invoverad i det samtalet. Det är ju som att ta en vanlig konversatíon och döda syftet. Vem kom på detta? varför? sjukt tråkigt. Fast folk får ju gärna vlogga om dom vill, för det enda jag behöver göra är ju att skita i att kolla. Tänkte bara berätta för er som gör det att det är rätt ocool.

Någon som kommer ihåg att jag la av ett löfte om att inte shoppa på en månad? Ja det funkade in. Men jag har inte shoppat något (förens idag) från den femte oktober, känner att det är ändå ganska win. Fick jag ut något av det? Nej. Exakt lika glad blev jag när jag haffade en awesome hood med en ännu mer awesome huva. Chillar fortfarande i Borlänge och utan att ta ut något i förskott känns det som att mitt övermänskliga oflyt börjar vända, till något om bara är regular human oflyt. Sweet. Hah jag kan ju bara vänta och se vad som händer imorgon, kommer typ bli överkörd av att titta på vägen eller nå annat Shiiit!




Nu tänkte jag lägga upp sköna bilder från Gambia, har kollat på sista minuten resor idag. If i was rich... if only...
Dessa bilderna påminner mig verkligen varför jag älskar Gambia. Here it goes "jag saknar Gambia för att.."


För att jag har tagit den här bilden själv och för att det ser ut som den kommer från en goddamn resekatalog.



För att det här är mentaliteten hos de gambianska folket


För att jag blev så fuckin tanned!



För att jag saknar mina sköna dansare i jallamang jammeh


För att vi levde som en gully rats fast har aldrig vart lyckligare.


För att jag var smal! (I had to ok??)


För att dom hade packat en get på taket, awesome.



För att jag saknar alla mina underbara vänner!


För att jag saknar Zakarias!


För att Baba Lee är en av de underbaraste jag träffat!







...Sen så ville jag bara säga att jag hatar migrationverket också




And IM OUT!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wah! Älskar bilderna och jag garvade mig harmynt åt geten!!!

2010-10-26 @ 08:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0