Andrew my friend wants to fuck you

Ska nu ta och berätta om min gårdagens bravader.
Dagen började bra, eller ja ni vet jag tvättade och shiit i sju timmar. Men det gick bra och nu är det rent och fint i mitt kryp in. Sedan åkte jag buss hade min västafrikanska danskurs för mina 40-åriga damer som är så härliga att jag dör lite. Efter detta sprang jag till busssen och åkte till Akalla för ännu en dansträning. Som gick bra (?) fick absolut ingenting gjort men det var väl helt okej.

Sen fuckade jag! haha jag fuckade ur, på riktigt det är inte ofta men nu, heeeeeyy. Fick ett sms som gjorde mig megastressad och god damnit nu var det igång. Det är inte ofta jag blir bitter på livet i det riktiga livet. Ni vet bloggen här lever sitt eget liv och jag är fan inte ens bitter i verkligenheten, konstigt nog då jag har all anledning i världen att vara fett bitter. Jag håller mig mest den bittra sidan här i bloggen. Tråkigt för Erik som fick lyssna på mig när jag spydde dålig energi som galla i typ en timme; jag hatade mitt liv, skulle bli emo, saker aldrig går vägen för mig, jag skulle hem och dö och jag hade i stort sätt alla problem du kan ha. Där satt den stackaren och tog det här en timme, vart var bitchslapen liksom? Han borde ha gjort det..
Sedan kom jag på en grej och jag hoppas att Hanna läser det här! Det är nämligen en person in this universe of ours som kan hantyera mig när jag blir in bitch on life mood. Denna person är nämligen Hanna. Anledningen är att hon inte tycker ett dugg synd om mig. Hon hänger på mig och vi klagar tillsammans. Sedan börjar vi drömma om pengar och resor (lol?) Jag menar jag vill ärligt inte höra att "det ordnar sig" jämt. Som sist jag satt och var bitter med Hanna sa hon "Ja det har gått jävligt dåligt för dig" Tack, det är sjukt skönt när någon kan säga sanning rätt ut. My god jag blir så trött på hyckleri som "det händer alla, ibland har man sämre dagar" Ah men fuck u. Nej såhär dåligt går det inte. Jag vill fan höra att det har gått dåligt för mig, för har ju uppenbarligen (eftersom det är så jag känner och tro mig, det har gått feeeett dåligt sista fyra månaderna). Jag säger inte att inte bra saker har hänt, för det har det. Men alltså come on? really? inte mer dåligt än vanligt? Jo. Klart kan det vara skönt att höra att fixar sig om man ger det tid. Men jag har väntat nu.
Det vart att igår kom det över mig, den sista droppen du vet. Oftast är jag själv när det händer (mest för att jag knappt har kompisar i sthlm, hah) Sen känns det extra jobbigt när jag alltid är den där glada människan. Då får jag en press att vara den. Sen när jag blir på ett jävla bitch humör får jag skuldkänslor för det är ju inte riktigt jag. Fast när man blir en riktig biatch kan man inte hjälpa sig själv.
Sen slutade allt med att jag satt på bussen med Buju Banton sedan mådde jag bra och vart i fightin' mood. Så nu tänkte jag kämpa mot världen.

Jag fuckade ur p.g.a av ett sms om att jag skulle ringa ett nummer, Amanda-expecting-the-worst trodde att det var en stämning eller något advokat shiiit. Eftersom när jag blev rånad så trodde ju min beloved f.d arbetsgivare att jag hade planerat rånat tillsammans med den där 35 åriga biffkillen med bull-dog. Det är ju sådana som jag brukar vara med ni vet. Nej men när han ringde och hotade lite sa han att han skulle stämma mig och jag kände verkligen att jag pallar inget shit nu alltså. Jag var 100% Men det visade sig vara ett (håll i er nu) reklamblad från H&M! yeah thanks alot liksom.



Tråkigt att den här dagen började med att jag tappade bort mitt headset för 900:- och jag märkte det efter en minut men bussen kom så jag hann inte gå tillbaka och kolla efter det.

Aint gonna see my crawl down and cry, fuckers. Känner bring it on liksom. Det kan ju knappast bli värre tänkte jag igår men det blev ju det när mitt headset försvann. Kunde inte bry mig mindre. Kom igen bitch HIT ME, HIT ME! Har ändå varken fysiska eller psykiska känslor kvar. Fuckin legosoldat.

Nej jag är fortfarande fett känslig men det jag försöker intala mig själv det motsatta.






Här är en ganska snygg bild från i sommas, det är me n ma dauwgs Kartel och Aidonia.
Jag vet jag borde ha skippat kepan, såg det sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, du är bäst! Även om ditt oflyt har varit sinnesjukt.

2010-10-16 @ 18:18:47
URL: http://hannabola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0