I love you like air max, money, weed

Idag älskar jag världen. Igår hade jag en både bra och dålig dag, antagligen för att hela dagen inte har gått än. Haha! Eller jag försov mig i morse, skulle ställa klockan på fem över sju men ställde den på fem i åtta. Det var lite fail men det gick bra.
En sak jag undrar över;
Varför är jag tröttare idag än vad jag var igår?
I tisdags kom jag hem halv tre och somnade tre, började klockan 08:15 och var superpigg hela dagen.
Igår somnade jag klockan halv elva och gick upp klockan halv åtta. Och idag är jag så pass trött att jag praktiskt taget lever på koffein. Varför är det så? Kanske jag bara behöver sova fyra timmar och allt annat är för länge. Det skulle ju faktiskt vara awesome. Ska testa i en vecka får se hur det går.


Annars måse jag råna foot locker eller någon annan schysst skoaffär på ett pas Nike air max 90. Alltså jag dör, jag är på gränsen att säga att I would fuckin' kill for these motherfuckin' shoes.
Frågade nyss min chef om jag kunde för höjd lön i en månad för att ha råd, hon sa nej och att jag skulle sluta spendera mina pengar.
Vilket får mig till en annan tanke. I tisdags satt jag och tänkte själv och kom på att jag blir alldelens för glad av materiella saker. T.ex mina adidas pjux. Det värmer verkligen i hjärtat när jag köper något nytt. Därför bestämde jag mig att från den 5/10 - den 5/11 ska jag inte köpa någonting annat än mat. För att testa om det går. Menar en månad? Går det inte tänker jag uppsöka vård, jag vet att många människor antagligen inte skulle klara av det och det är just därför jag hade planerat att göra det. Det har gått två dagar nu, det har börjat bra. + att det hjälper att vara lika rik som en kyrkråtta.

Här är bilder på alla Nike air max jag ska köpa när jag vinner på triss eller får ett välbetalt jobb.


Med dessa kan man ta awesome bilder på sin skosula. Cuz it fudgen rocks!



I keed!


I keed!





Mr Vegas - Nike Air
(ja dom är så coola att Mr Vegas har gjort en låt om det)


Kommentarer
Postat av: Elina

sneakersnstuff.com har ju air max 90 :} fast inte i lika coola färger.... :P

2010-10-07 @ 17:47:20
Postat av: Creator of le bloog

I know men jag har inte pengar till ett par, det är mest där problemet ligget. Haha så fattig jag döör

2010-10-12 @ 10:47:11
URL: http://amandand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0