V.I.P V.I.P AAAH!

DYCR är en artist som jag inte riktigt har lagt märke till innan. Eller lite, har lyssnar på han ett tag nu och grejen var att han kör så monotomt gillade jag det inte första gången jag hörde de. Så det låg och skräpade på min mobil ett tag och jag lyssnade lite innan jag klickade bort det. Sen började jag gilla de, som fän. Nu tycker jag att det är sjukt bra. Konstigt egentligen hur man kan ”lära sig” att gilla saker.  Den här låten är inte den jag ville lägga upp egentligen men jag hittar helt enkelt inte den andra på youtube. (orkar inte leta) men jag kirrade denna som förövrigt är min favoritlåt. Jag blir så glad i hjärtat när jag hör den! Skratta lite och springa på en äng ni vet..


DYCR - The Barber




Annars är jag sjukt hung ovaa. My god, det är inte bra. Sitter på mitt jobb och är allmänt värdelös. (uppenbarligen eftersom jag bloggar..) nej men jag klipper faktiskt stjärnor och springer runt lite också. Annars är jag rätt värdelös.

 

You wanna know whats up? I’ll fuckin tell u whats up! Jag har en total crush. Mhm, inte på Aidonia. Thats sooo yesterday. Nej my thang med Aidonia (som han förövrigt också vet om…. ..) är mer än en crush. Men den här, vet ni I’LL TELL YA! Han är dancehall-dansare, fett smooth. Feett smoooth, mmh.. Vet inte vad han heter men han är med i min awesome-dancehall-dans-dvd och bara söftar. Igår satt jag och Sofia å drack vin och plöjde dvd. Där mitt i ett dansmedley var han. Och han var awesome, ni vet när någon verkligen sticker ut för att de är smooth? Inte för att de gör stort utan för att dom är så jävla smooth. Det var han, sen satt vi och spolade till alla ställen han dansade.  I en timme, I swear. Vi bara byggde en vägg av förväntningar hur snygg han skulle vara. Sen såg vi han i en intervju med det crewet han dansar i. Och skämta inte the best lookin niggahh GODDAMN! Så jävla snygg. Kanske ska flytta till kingston och bli stalker. Måste… googla.. nu… Nej jag skämtade bara, jag har redan googlat hittar ingenting! Nada! Det suger, vem är han? Mystery man..

 

 

Vad händer om man kombinerar Amanda, för mycket fritid och skrivprogramet word?

Sålunda jag hyser kärlek till synonymer på word-programmet, de befinner sig so fudgin awesome. På grund av detta reflekterar jag lite shit nu och nyttjade mig utav synonymer. Sinnesrubbad afton, dagen före i dag, fähund! hyser stark motvilja mot alkoholhaltig druvsaft, kunde förväntas dricka mer pilsner. Förmodade att jag rådde över försummat behörighetsbevis och bankkort men jag hade lagt det i min bakficka (?) utav vilken orsak vet jag inte.Komiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0