With Cannon you can!

Nick Cannon, alltså vilket CAT han är! sen kanske ni har börjat undrat varför jag helt plötsligt på min blogg har börjat hypa kattiga kändisar? Svaret är nog att jag och min sambo Malin har prydit en hel vägg med idolbilder. Det finns alltid samtalsämnen i Alvik, belive me! hah.






Annars håller på fortfarande på att stalka min kille i dancehalldokumentären. Hittar han inte?! WTFuudge..
Amanda sa att det inte var någon idé eftersom han är typ 24 när dvdn spelades in för 6 år sen. Sket man väl i.. Har dock hittat en video på youtube där jag tror att han kanske är med? Samma dansnamn, men har han verkligen skaffat sig en skrikgultuppkam och dancebattlar i daggaring? känns inte okej. Inte om det är han jag "känner".. ....... ... Jag tänkte leta lite mer och slänga upp någon film här så ni också får se hur han ser ut. Helst skulle jag vilja ha klippen från dokumentären då man ser han på riktigt, men eftersom min tekniska skills begränsar mig är det såhär det får bli.

Dude..?
nej men ärligt talat vet jag att alla tycker daggaring är ganska roligt




Idag fick jag en plötslig flashback om en bok jag la mig på väntelistan till för två år sedan. Jag har inte fått nå mer info och jag har glömt bort vad boken heter! Den handlar om gängvåldet i Jamaika och fan vad jag vill läsa! Ska bli en riktig bokmal, håller på att beställa en bok nu om the rise of jamaican dancehall, tror jag har hört att den inte är så bra (?) men jag måste testa. Någon av er som möjligtvis har någon aning? Fan vad jag vill bli såndär jävla nörd som jag var 2008. Jävlar vilken koll jag hade på allt, helt sjukt. Jag skyller på att det inte finns internet i min fucking lägenhet, därför är jag numera ett jävla tard på dancehall. Time to shape up? nu ska jag ägna mig åt musik konstant på min fritid, eftersom jag inte har råd att dansa. Det är ju ändå det som betyder mest, musik och dans.

 

Jag tänker inte ändra inlägget men jag hittade boken! den heter Born fi dead och går fortfarande inte att beställa! Måste ha den, och att jag inte kan få den gör att jag vill ha den ännu mer. Typ som exakt allt i livet fungerar. Jag efterlyser denna bok! vet ni vart den finns så kontakta mig. I KEED!

Skämtade, IGEN! Born fi dead är påväg hem till mig as we speak! Fuckin awesome! vilket emotionell journey ni följde med på där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0