Fightin' mooooood!

Tråkigt att dagen börjar med att jag försover mig och glömmer min mobil hemma. Men ändå går jag här med ett leende på läpparna. Nu börjar nog kanske min svacka gå lite uppåt. Och det betyder alltså att det kanske inte kommer bli några syniska filosofiska inlägg på ett tag. (Hoppas) Så nu kommer jag väl börja lägga upp låtar som jag vet att ni ändå inte orkar lyssna på.
Förövrigt är jag sjukt sugen att dra till Berlin! planerar på att ringa och övertala Malin snart. Jag vet hon är på, det kostar ju typ inte så mycket. Inte för att jag har råd men typ om några månader. Fett nice!

Annars i livet känner jag att det finns mycket människor därute som jag borde lära känna, eftersom det finns sp mycket bra människor därute som jag vill umgås med. Och annars BURN PAGAN! Ni kommer aldrig sitta på mig (...igen) Men nu, back on track, stronger then before and ready to bust yo ass.
Fighting spirit på G idag!


Spragga Benz - Burn pagan





Bye! nu ska jag ringa runt halv sverige och styra mitt liv, sen kommer jag tillbaka imorgon med filosofiska inlägg
och drama.



 well hello you.. ayayay, how u doin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0