fjärilar i magen och elektroner i hjärnan. ey

Ett inlägg som är till dansen!
Alltså dans, dans, dans, dans. När jag dansar känner jag mig nykär efteråt. Helt sjukt. Jag blir så glad av att dansa. Det är verkligen den där känslan med fjärilar i magen och  elektroner i hjärnan. Helt sjukt egentligen. Jag känner det extra mycket när det var ett tag sedan jag verkligen dansade, den här veckan har jag som sagt dansat sjukt mycket mer än vanligt och det känns som att jag bara vill dansa mer. Jag vill satsa på det här.
Jag vill satsa.



















Annars;
AWESOME!
Kul att alla videor är typ lika awesome (ja jag spenderade två timmar med att bara kolla på hans videos häromdagen) ...n I will tell ya, it was sweet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0