fuckinfuckersgettinmesofuckinangry

Idag har jag en såndär dag då jag är så jävla matt på människor. Mest för att jag har ont i huvudet. Men alltså människor, jag blir så matt på er. Nog finns det bra men det finns så många dåliga också. Vet ni vad jag hatar mest? Människor som inte har någon passion i livet. Alltså vad gör ni? sitter där och kollar på TV och lagar mat eller?
Människor utan passion är människor som inte förstår sig på människor med passion, och tvärt om. Man kan leva för något annat än att inte leva för nåonting alls. Man kan offra allt för något utan att det ska vara något konstigt. Ni hatar bara för att ni önskar att ni hade det.
Jag vet inte ens varför jag hatar? egentligen har ingen gjort mig något speciellt. Eller nja det var väl häromdagen när jag blev utskrattad av några 40+ som inte förstod att man kan faktiskt dansa i väntan på bussen. Men alltså det är ju deras problem mest för att dom inte förstår. Det är mest att jag känner att people with non passion är helt ytliga typ. Alltså dom kan ju tänka om dom kan vara djupa men jag känner mest att jag inte har någon respekt för sådana. Det är däröf rjag ka hatar så öppet, ingen respekt.
Så, synd att ni utan passion tog åt er..

eller nej föresten, ta åt er och gör något åt ett liv. Sluta lev för skit som inte har någon betudelse i slutändan.

And IM OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0