Klubbhelgen!

Jag orkar inte skriva allt som hänt sedan jag sist var här och beklagade mig, men det är väl det gamla vanliga som spökar; brist på pengar, inget boende. You know the drill. Men nu tänkte jag att jag skulla lägga in lite bilder på vad som har hänt den senaste veckan. Brukar typ aldrig lägga upp bilder med den enkla anledningen att jag är sämst.
Något i mitt liv som har förändrats? Jo jag har börjat lyssnat på mer hiphop. Vilket är ganska awesome då det faktikst är bra. Dock kommer jag aldrig ge upp min beloved dancehall, never gonna leave you baby..


Som jag nämnde tidigare var det tänkt att vi skulle dra ut på mosebackes tömning men det blev inte så för att det var fett lång kö så vi drog till lobby istället (Kenzas nya) tips, gör inte det. Det sög! alltså tårkigaste jag har gjort i hela mitt livet, är hellre inlåst på Etage i Falun konstant i ett år än att sätta min fot där.
Men i fredags var vi på Faching (stavning) och det var typ det bästa jag gjort i mitt liv, skönaste klubben. Vakterna sög men det fick dom göra för resten var så jävla kul!

Efter Faching


Brudar, brudar, brudar





Lite sleten?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0