Amentja



Snart ska jag nog tatuera mig igen, inshallah!
Fortfarande blivit dålig på att skriva här, tror att det är för att jag är upptagen med annat (uppenbarligen?) jobbar mycket. För att det vill ni ju höra. Vet inte vad jag ska skriva, har inget att klaga på längre. Kanske inte ens borde klaga? Ska jag bara skriva roliga saker?
En rolig grej; häromdagen kom jag på mig själv att leta efter "Riddims" i min Ipod, fast jag kom på att det hette album. Reggaeskadad?
Nästa vecka kommer demarco och vi har bokat flyget till summerjam. Skönaste gänget åker. Artistsläppet är galet, fast man kunde ju önska att Aidonia kom. Fast Busy kommer. Och massa andra, asbra. Skulle vilja se Sizzla, såg han 09 men det var en ganska dålig konsert för att vi fastande och han började för tidigt (Vilken artist börjar spela elva på en klubb som stänger tre????) då såg vi bara hälften..

Varför finns det inga snygga tighta kläder i butik längre? Allt som finns är romantiska blommiga blusar, fuck that. Nej men det kan vara jättegulligt, men man tycker ju att butikskedjorna kan tänka på oss som faktiskt är trött på oversize-tröjor. Det är skitsnyggt med over-size fast inte på exakt allt. Jag har inte köpt överdelar på hur länge som helst för allt är oversize och det har jag redan. Måste man åka till whitetrash butiker för att få tighta kläder eller? Och dom kommer förövrigt ändå vara fula. What about oss som gillar kvinnokroppen? Jag vill inte se ut som en påse i sommar.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0