Alla borde träna.

Idag skulle jag köra ett riktigt gymrace men det blev inte så.
Orginalplanen var att jag först skulle till Actic för att planera passen som drar igång nästa vecka, sen skulle jag åka till Curves och jobba efter det skulle jag till World Class och träna själv.
Tyvärr blev Actic-mötet flyttat till söndagkväll. Till World class kom jag innan jobbet då istället men det tog typ en timme att hitta dit för att jag är så total värdelös på att läsa gator, nummer och gps. Jättejobbigt handikapp..
Tillslut hittade jag mest dit för att kolla vart det låg till nästa gång. Väl inne där ser jag Benke från Bounce som står och målar.
Har hört om att dom ska öppna House of Shapes som är ett sammarbeta mellan Jennie och Benke från gamla Bounce och några andra dansare. Det kommer bli som en dansstudio kombinerat med gym. Finns det någon bättre kombination? Sen började vi snacka om det och fem minuter står jag inne hos en medlemsrådgivare med ett nytt medlemskap hos world class. Det är samma pris jag betalar nu p.g.a att dom hade ett öppningserbjudande med 399:- i månaden istället för 450:- och bjöd på startavgiften. Om jag inte minns fel låg startavgiften runt 700:- sist.
Nu kan jag få börja dansa lite själv också. På hobbynivå men ändå! En perfekt lösning för mig som tyvärr inte har råd att betala terminsavgifterna som ligger runt 5-6000 här i sthlm.

Jag längtar tills den 22 augusti då allt kickar igång! Fan va NICE att ta en dansklass sen efter det kan man köra bodypump. Jag förstår verkligen namnet; House of Shapes. Fan vad fit jag kommer bli detta år!!!

Nu ska jag till World Class igen efter jobbet och träna ändå. Undra om jag ska testa det på Hornsgatan då.. Gillar det som ligger i Alvik fast det är långt när jag inte bor där och slussen är så liten. Önskade jag kunde testa Vasastan för den ser finast ut om man kollar på bilder. Jag tycker det är viktigt med bra omgivning, man vill liksom vara kvar och träna längre då. Men vet inte om jag vågar ge mig ut och leta för att riskera att missa ett träningspass. Kan iförsig åka dit på söndagmorgon för då har jag mycket tid på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0