Come over love so I can show you love.

Rosa skor rosa hår, bra.
Idag har jag ätit både lunch och middag med mamma, varit på min första laserbehandling för att ta bort håret under armarna (HAHA!) "fönstershoppade" på internet för en månad sen och råkade köpa det för det var så bra pris. Bara 500:- för tre behandlingar. Har aldrig ens tänkt på det. Har blivit värsta nörden sedan jag hittade http://www.groupon.se som har bra rabatter på allt.
Annars är livet ok. De flyter väl på och fortfarande lovers rock men nu har jag börjat smygit mig på lite modernare love dancehall så de håller på att bli bättre haha. Just nu spelas Before i leave - Jah cure men låten ni ska höra är dessa två;



Sadiki - Lost without you

en remix på en rnb låten av robin thickle (stavning?) - lost without you. Har gillar den låten sedan vi dansade till den på bounce summercamp 08. Men när jag hörde den i reggaevariant. mmmmmm




Estelle ft Sean Paul - Come over
denna är ju bara odödlig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0