Ett inlägg då jag berättar grejer jag gjort i helgen

Min helg har vart awesome! eller halvt, eller nej fan den var awesome.
I fredags tror jag på riktigt att jag var överallt.
Kom hem från jobbet klockan sex (tänkt på att allt detta sker efter sju, tog en powernap, duschade, stack till slussen och hälsade på Walle, åkte tillbaka till medis där jag hälsade på Madde, åkte hem till mig och chillade med två hemliga, drog till medis för att träffa johanna men de blev inte så, drog tillbaka för att ta en drink med madde och hennes kompis sen efter detta skulle jag till hötorget för att träffa johanna (igen) men de blev inställt (igen) då mötte jag upp yassin på mangobar. Mycket springande.

Erup spelade där. Alltså de var inte mycket folk där förra veckan då t´nez spelade vilket är skittråkigt, man borde verkligen promota de artister som är på up rising.
Det är ett bra ställe, de är liksom en rätt så schysst lokal och dom selectar musiken sjukt bra. Vi snackade om de förra veckan också. De är en perfekt blandning av nya och gamla rytmer. Bästa var ju när dom slog på grab her nuh med Aidonia och chacka dance med beenie man!
Konserten var helt OK, de var inget speciellt röj. Tror rättare sagt att de bara var vi som dansade (?) haha.
Efter konserten hängde vi mest runt, råkade slinka in på "vip" avdelningen där Erup var.
HAHHA vi tog bilder... Man måste, de va Yassin som frågade.. hahah. Sen blev vi medbjudna på efterfest med Erup och hela hans crew. Vi var sååå nära att tagga dit och bara köra men sen tog de hela en annan vändning, både jag och Yassin insåg att vi skulle båda få vårat ass kicked om vi drog dit på efterfest. Vi gick till max istället, haha.
Win eller fail? Han har ju swagg.. fast nnee.
Hoppas dock att han blir superkänd så man kan skryta någon gång om sisådär fem år..

Där har ni kändaste låten, den och en till var riktigt nice när han körde. Fast denna var bäst eftersom alla visste om den. Ascoolt när hela "stora" publiken klickar i takt medans han körde.

Erup - Click mi fingers



Sen skulle vi på Berns dagen efter (lördagen) men jag var helt död, jag svääär. Jag låg hela dagen, powernapade i snitt en gång i timmen hela dagen. Var de galnaste jag med om, jag var hemma och kollade på stardust på mitt köksgolv. Tråkigt som fan men vad ska man göra? de har aldrig hänt mig förut heller, inte SÅ trött som jag var då. Jag var inte ens bakis, drack en drink och en cider hela fredagen...
Men igår hade jag en riktigt nice softdag, alltid lite bättre när man inte är lonley, visst äre så?




PS. Blev SÅKLART trakasserad av ett psyko (igen.....) efter klubben. Alltså euuuw. Två meter lång, två meter bred mörk man med ingen respekt för kvinnor och verkar ha ett intresse för våld. Usch fifan.
Först inne på klubben försökte han komma till mig och winea, sen utanför när allt var slut stod vi och försökte övertala en annan tjej att de är helt lugnt att åka till Alby klockan halv fyra på natten (vilket egentligen är ett ganska falsk påstående).
Då kom han fram till oss och tog tag i mig, varpå jag puttar bort han.
Då säger något i stil med "din bitch tror du att du kan dissa mig eller?? ååh din jävla bitch" .varpå yassin börjar "du ska inte kalla henne för bitch fattar du det" och dom tjafsade lite. Fan alltså grejen med mig är att jag aldrig orkar tjafsa, något jag egentligen borde göra mer för man ska inte ta skit, men ibland när jag chillar orkar jag inte tagga till..
De hela slutar i att han tar tag i mig igen och jag säger typ "alltså snälla kan du dra härifrån vi vill inte ha något med dig att göra, du måste förstå att du måste dra" Han står fortfarande kvar och tjafsar lite med yassin. Tack för att hon ställde upp för mig för den delen!
Sen lyckas hans kompis få han därifrån. Vi ser att de är sju minuter kvar till tuben då vi bestämmer oss för att gå istället. Vi kommer ut utanför tuben och jag tänker precis säga åt de andra vilken väg vi ska gå, kollar ner mot gatan och tro på fan står den där svarta hulken där och bara mashar up ett skyltfönster, han bara slår helt psyko alltså. Det var liksom den här "eeeeh, jag tror vi tar den andra vägen om vi vill leva liksom" Yassin svarar med "jag är inte rädda för sånadär, ifall inte när jag har druckit.." Vi hör han gå runt hörnet och glas krossas och han skriker som en fucking hulk. De va sjukt alltså.

De här är tredje gången på ett år som jag träffar ett psyko påväg hem från uteställen. Den värsta har jag inte ens berättat om. Kanske borde göra de nästa gång jag orkar, då trodde jag verkligen att jag skulle dö. Shit jag ringde tillochmed till A och grät. Ah de var illa..





 

I wear my sunglasses at night! min outfit i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0