fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

vad jag har en dålig dag idag.. fyfaaan en sån dag då man bara vill lägga sig ner och dö, det värsta som finns är att jobba under såndana dagar. Jag har ingen energi till någonting utan som sagt jag vill bara lägga mig ner och dö. Snart kommer jag gå igång och hatea.
Det här har inte triggats av någonting, förutom att det är helt sant
Alla män är dumma i huvudet. det är sant. Alltså oh god jag gillar karlar men nog fan är dom exakt likadana hela bunten. Jag står fortfarande fast på samma åsikter över hur man ska behandla dom, jag kommer inte ändras.
Är det bara jag som varje dag tänker att "man blir lika förvånad varje gång" varenda dag jag har haft min fot på denna jord har män lyckats bevisa mig fel, varje dag. Ja dom kan blir värre. Jag har så många gånger tänkt "Lägre än såhär kan det ju inte gå" men jorå, lita på mig varenda gång.
Vad som än händer, alla killar kommer vara otrogna minst en gång i hela sitt liv. True story. Senast idag när jag tog lunch pratade vi inte ens om det men vi snackade om att en kille hade uppdaterat sin facebookstatus med "äter middag hos svärmor" och M bara la in lite snabbt i samtalet, haha han smsade mig i lördags och sa att han var ensam hemma.
FUCKING DOUCHE!! helt seriöst är någon förvånad?
annat exempel, paret ser så lyckliga ut på fb. Alltså äkta inte gullpar, dom har åkt runt tillsammans och har säkert vart tillsammans i fem år. Men jag vet att han har försökt kyssa mig en gång på nattbussen hem (detta var 2 år sen) och jag är inte den första.
vart ligger problemet? är killar födda till att producera? är det det allt handlar om? eller kan dom inte motstå frestelsen av en kvinna? Är det tråkigt att ha en? Jag skulle kunna ge er tusen sånahär historier för jag får höra något sånt här utan överdrift minst tre gånger i veckan, varje vecka.
Brudar då? är inte vi dumma i huvudet? kanske borde ha mer deeptalk med killar, då får man höra att det inte bara är de manliga släktet utan hela människoarten. Skulle kännas bättre.

Inget speciellt har triggat detta, är arg sen imorse och måste få det här sagt någon gång.




Ikväll blir det iallafall gramps och peetah på GK. Kommer säkert snea totalt och sluta upp hörn grinandes.



"Today, without even trying, I convinced my 17-year-old daughter that blueberries are just peas holding their breath. I have raised a complete airhead. FML"

 

lol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0