Bloggperiod?

Svar ja, de har jag.
Igår efter jag satt och skrev mitt inlägg från mobilen så ringde johanna mig och berättade att dom satt på snaps vid medis, 10 minuter gång från mig!!
Snaps är utan tvekan en av sthlms bästa uteserveringar, enligt mig iallafall. Men de känns så ovärt att gå dit när man vet att Hellströms som har öl för 29:- istället för 58:- ligger runt hörnet. Vilket gör att jag aldrig går till Snaps. Men igår var jag där, sen hellströms, sen ojojoj. De va roligt och hade bra sällskap.
Men my age börjar ta in på mig, drack fyra öl (Iförsig la jag mig kl. fyra när jag skulle upp sju) Men nu sitter jag här med baksmälla, wattahell???Blev ALDRIG bakis förut. De är så tråkigt. Nu ska jag sluta upp med alkohol, de är inte värt det om man mår dåligt. På riktigt. Jag vet att folk säger sånna grejer ofta men dessa personer (de jag tänker på) blir alltid bakis och har alltid blivit det så att dom är ändå "vana". Jag har aldrig blivit bakis förens nu, nu är de liksom verkligen inte värt att dricka. Plus att jag inte heller tycker om den jag blir när jag dricker heller. Jag chillar hellre för jag blir så jääääävla hypad när jag har druckit. Jag är redan född som världens mest speedade och klantigaste människa och när jag dricker blir jag ännu värre. Usch.
Jag har avlagd ett sånt löfte förut, de var i dec 09 och då drack jag ingenting förens i slutet av juli 2010. Jag kan göra så, den här gången kommer jag inte lägga av helt som jag gjorde då, men jag ska dra ner på mängden och tror jag ska börja köra på drinkar. Nice att stå och sippa en sex on the beach en helkväll istället för att hinka bärs.
Berns på lördag. Sex on the beach på lördag.

Anledningen att sex on the beach just nu är swaggdrink number two är för att sex on the beach riddim är något av de sjukaste jag (ni, alla) någonsin hört.
Ska bomba lite musik nu också, den kommer finnas där. De sjukaste är att på sex on the beach rytmen så är alla låtar ungefär lika bra


Swaggdrink number one kan jag berätta om en annan dag.


Nu tänkte jag göra ett litet låtmaraton med mina topp tio just nu! Båda gammalt och nytt fast mest nytt eftersom de har kommit så mkt bra grejer på senaste! 
OBS. dom ligger inte i ordning. alla kom på första plats

Konshens - Simple song


Konshens - Nuh pull it up


Charly Black - Sweetest touch


Tarrus Riley - Come Ova


Jah Cure - Never find



Rock City - Only yours


Bramma - Bad fi real


Vybz Kartel - Bike back


Wayne Marshall - Fresh


Alaine - When mama prays


Cecile - Love you


Tänkte först skriva motivering (vet inte varför) men sen så tyckte jag att dessa låtar är så pass bra att man inte behöver berätta varför som är bra.
+ Att ni borde lyssna på HELA sex on the beach riddim.


Mitt rosa hår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0