life

Nu gör jag ett inlägg från min mobil av helt okänd anledning (döda tid) för att det kommer fan ta en timme innan jag är klar, jag hatar att smsa från min nya telefon. jaja, nu ska vi komma till skott. Har ni någon gång kommit på er själva att tänka på hur bra ni har det? Gjorde de i föregår. Hade en så rolig dag, gjorde inget speciellt. Var på stan me Yassin sen åkte vi hem till mig, där vi mötte A sen lagade vi min favoritmat och chillade. Sen när jag var på toa och hörde de andra snacka och skratta, då tänkte jag "jag har så sjukt bra liv" . De är sådana tankar som man lever för! Även om livet kan vara så sjukt hårt ibland och det känns som om man bara vill lägga sig ner. det är då man måste tänka på alla fina stunder livet gett dig och hur mycket man har kvar. Alltid är det hoppet som kommer att göra att du inte dör. Håll ut! Det funkar alltid, men om du lägger dig ner så kommer du ligga ner. Du styr ditt öde. I fredags hade jag sån sjuk stress, satt helt ensam och stressade i flera timmar sen tänkte jag fuck this. Jag kan sitta här ensam och må dåligt, ingen kommer komma och klappa på mig, ingen kommer åka och ge mig en kram. Därföre tog jag min stress, la den på ett hemligt ställe och gjoree mig iordning sen taggade jag själv till en skön klubb och dansade. Träffade lite folk och hade roligt, ingen stress. Med allt detta vill jag få fram att livet är den största gåvan ni har fått och man ska alltid leva till 100% . Alla borde göra det, jämt. Vilken fin plats världen hade varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0