uppdateration

Nytt löfte; Ge mindre av mig själv. Bra nu vet ni.

Jag har asont i nacken jag dör, jag fick väl förvänta mig det efter att ha kört dutty wine konstant i typ två timmar. De va kul. Måste gå ut och klubba snart nu var det ett tag sen. Funderar på castle, men imorgon ska jag titta förbi socafestivalen. mmmm soca mmm...
På lördag har jag audition *dör*
så nu vet ni exakt allt jag håller på med.



Dansar lite.



Winear lite på huvudet. skönt







Igår drabbades jag av min prestationsångest igen. Av olika anledningar, mest för den översta anledningen. Att jag ger för mycket till människor för att jag vill vara snäll fast i slutet blir det alltid jag som "straffas" av det. Ska sluta vara snäll nu. Trodde jag hade lärt mig?
Föddes med kronisk blåögdhet
Vilket det hela resulterade attjag gick ut på en nattvandring klockan tre med tanken "det händer inte mig" ..vilket det inte gjorde heller. Gav jag mig ut på en rutt och hittade ett berg alldelens vid slussen, typ. Inte det berget jag brukar vara, ett nytt. Jag ska dit ikväll igen. Så tyst att sitta och kolla på de enstaka bilarna som åker förbi och du ser inte någon, det är perfekt tempratur och måste vara så poetisk nog att erkänna att den friska havsluften drog med sig stressen från mitt huvudet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0