alo

What ah daay!
Igår var jag ut och tog en öl trots mitt fest förbud. Som jag egentligen la förra veckan och i samma veva halkade jag ut på ett bananskal ner på en reggaeklubb och somnade åtta på söndagmorgon. Vilket är konstigt när jag knappt festat innan jag la löftet.
Idag är än så länge oplanderad. Tar det som det kommer. På lördag ska jag tvätta, på söndag ska jag chilla, måndag jobba, tisdag jobba, onsdagmorgon jobba och onsdagkväll TYSKLAND! Wiho semester. Gillar att skjuta upp på all semesterplanering fram tills någon dag innan så blir det skön stress och tiden går snabbt. Vi har redan hookat massa andra som ska till summerjam och vi är ett gäng på fem personer! Kommer bli feta camp!
Sen kommer jag tillbaka jobbar ungefär två dagar sedan är det dags för DANCEHALL DANCE CAMP! wiho mitt dansläger blir av i Borlänge. Fem dagar med dancehall! Sååååååå skönt att inte ha någon chef som bestämmer hur man kan göra saker. Man får göra som man vill, eftersom jag är min egen chef höhö. Vet dock inte vilka låtar, jag kommer ha dancehall queen klasserna medans Victoria kommer ha dancehall king klasserna.
Vill koreografera till hot wuk med mr vegas men problemet är att den är gammal. Gamla låtar är liksom inte min grej egentligen, av någon dålig anledning. Den låten är ju sjukt bra men den är så mainstream. Verkligen beslutsångest. Eller så blir det bakka di house med busy men den är ju också gammal. Råkade hitta en variant som jag inte hört förut, den låter 90% likadant som orginalet förutom några små justeringar som gör hela låten galet mycket bättre. På ett sätt vill jag inte ha bashment för då kommer jag glida in i mitt "vanliga" mönster som är en aning för manlig för dhq stilen... Roligt. Roligt att man får så mycket saker gjorda.
Sen efter det ska jag försöka spara pengar så jag kan åka ner till the smilin coast of africa och hälsa på alla. (bli brun) och dansa!




Vill ni veta vilken låt som är min absoluta favoritlåt? Den ligger på mest spelade på min mobil och jag lyssnar på den i snitt 15 gånger per dag. Kan man tröttna?
Skulle lätt kunna göra ett helt inlägg för att bara beskriva allt i den här låten som är bra.




Musikvideo på några andra artister ut rytmen! många fler låtar som borde vart med, men kolla och njuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0