AMA

Har absolut inget att säga.. Hur har alla andra som bloggar tid att uppdatera varje dag?
Fattar inte hur värdelös min blogg skulle se ut då. Typ "idag har jag solat på min balkong, köpt lite glass på seven eleven och såå..." haha värre än nu.
Idag har jag jobbat, klockan 08-1800 mmm skönt... sen tog jag bussen hem som numera är en halvtimmes mindre pendlingstid (!!) varpå hemma möttes jag upp av två glada karlar som lagade mat, riktig mat! alltså inte pasta sen har jag käkat, snackar och nu ska jag sova snart (haha fan jag kommer slösa tid till klockan ett som vanligt svär)

Idag under min lunch låg jag ute och solade på parkeingsplatsen vid mitt jobb. + att jag jobbade lite. Köpte lunch och åt ... och en glass fail



och svar ja, jag har gjort så att jag ser brunare ut på bilden.

Bekännelse; igår åt jag så mycket till middag att jag var fortfarande mätt när jag vaknade. skön t.. speciellt med tanke på hur nyttigt det är att äta SKITmycket sent på kvällen, speciellt snabbmakaroner.

Medans ni väntar på mina nya uppdateringar som jag vet att ni gör varje dag kan ni få höra två nya sköna låtar! kör
hela rytmen Romain Virgo är där

Cecile - Missing you
mysiga lovevibes!



Jah Cure - Mother Earth







25 dagar till summerjam hohoooooooohoohohohoohohohooooo WOOOP

http://www.summerjam.de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0