wellington

Hej. Jag tror jag har hittat anledning till min sporadiska uppdatering. Ni vet när livet flyter på? Inte att det är tråkigt eller något utan det händer bara inget sjukt. Då finns det liksom inget att skriva om .. Jag vill alltså bara skriva när jag är bäst eller när jag vill klaga. Idag är det 6 juni. Var det någon som kommer ihåg usajippot för 5 år sen? Nej inte jag heller om det inte var för en händelse. hade sommarlov och satt och kollade på Jay Leno när han berättade att usa trodde att jorden skulle gå under (ganska ovanligt att usa skulle tro något sånt) för att det var 6/6/6. 666 the devils sign haha. Vilket får mig till det jag vill prata om. Minnen! Varför kan man minnas såna saker som är helt onödigt och glömma viktiga saker. Man kan liksom inte välja vad man ska minnas, jag har bara valt ett minne i mitt liv och det var bara för att jag satt och tänkte som jag gör nu. Det var en tant som korsade en gata i falkenberg och jag var 12 år. Det jag tänkte var "det här ska jag minnas bara för att testa hur länge man kan minnas onödiga saker. Håller fortfarande. Tänk vad mycket roliga saker man har glömt bort egentligen. Vad mycket man har gjort som inte finns kvar. Har genom mina år på jorden utvecklat en slags skräck för minnen. När man står i en helt underbar upplevelse och upplever det. Men sen vet man att det kommer bli ett minne, det kommer aldrig vara lika starkt som det är nu och desto längre tid det går desto mindre verkligt kommer det vara. Tillslut kommer det kännas som det aldrig har hänt. Sjukt va?? Fast jag älskar minnen också eftersom det gjort mig till den jag är. Man glömmer bort. T ex min förstå pojkvän och jag var tillsammans i tre år (!) och jag minns typ en vecka. Vad höll jag ens på med under dom tre åren? Haha. Vet inte om det är någon där ute som ser detta. Hellooooo ARE YOU OUT THERE?!! haha.. anyways Tänker ni också såna här konstiga grejer? Kanske är normalt att tänka såhär också, sitter jag här och tror att jag är något. Jag måste göra det här förlåt. 26 DAGAR KVAR TILL VI DRAR TILL KÖLN OCH GET READY FI SUMMERJAM!!!!! OMGOMGOMGOMG!! !!! MÅSTE PEPPA OKEY! OCH FÖR ATT NI INTE ÄR HÄR OCH HÖR MIN EXALTERADE RÖST ANVÄNDER JAG CAPS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0