5 saker som aldrig kommer hända på min blogg


  1. Ni kommer aldrig se en länk till en rocklåt. jag accepterar inga andra musikstilar än reggae och dancehall. sen finns det ju annat bra, t.ex hiphop, soul, dubstep och sånt men nej. jag kan ärligt säga att jag respeterar inte ens annan musik än den jag tycker är bra. Tycker du om rock och pop? ill pity you.
  2. Ni kommer aldrig se någon "gästblogga" i min blogg. varför ska någon sätta sina lortiga fingrar på mitt tangentbord och skriva saker. jag antar att ni typ fyra personer som läser min blogg vill kolla vad jag har att säga, inte någon annan random.
  3. Ett "jag är så besviken på dig"-inlägg. HAHAHAAA! aldrig skulle jag skriva utan att nämna namn att jag är besviken på någon i min närhet. Vad är det för bullshit? säg det i verkligheten och skriv det inte på internet s¨att alla kan se. Whats going on i mitt liv är liksom my bizz.
  4. En riktigt djup kärleksförklaring. Just cuz i dont do that
  5. Ett inlägg vad som egentligen händer. Som att jag egentligen avslöja i min blogg whats going on i mitt liv. Snälla det är nog ingen som walk this planet earth som jag inte underhållt en stor hemlighet. Nu vet ni. Jag är hemlig.





Nu har jag klagat så mycket att ni är ledsena.. därför får ni en bild där man ser min rumpa bra, då blir ni antingen glada eller avundsjuka. Tack och hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0