Filosofi?

Tänk att allt i hela livet handlar om vad man gör det till. En negativ tanke kan förstöra en cirkel av bra tankar. Det jag lever efter är att man ska aldrig erkänna för någon annan vad man inte tror kommer fungera.
T.ex "Jag kommer aldrig gå ner i vikt" - Klart som fan du kommer stanna på samma vikt.
"Jag aldrig för bra killar" - Du kommer falla för dåliga.

Om ni ska leva efter min livsfilosofi, som är den bästa lever ni med att "Klart jag kan det, jag får alltid vad jag vill"
Även om ni känner som att det här går inte längre, jag kommer inte klara det. Låt aldrig dom orden passera era läppar, för sekunden ni bekräftar med någon annan att ni kommer misslyckas, tro mig då kommer ni göra det.
Tänk att livet är så pass enkelt. Det enda man behöver göra är att aldrig sluta promota sig själv.
Om du inte vill ha dig, vem vill??

Du behöver ju inte följa alla böcker om how to live your life, du behöver inte stå framför spegeln och säga "jag duger" För that is bullshit. Du är vad andra människor ser dig som, tyvärr. Jag anser det iallafall. Det handlar om att vara bäst, det är meningen med livet. Att vara bäst, på allt.
Det skulle aldrig falla mig in att göra någonting halvdant. Man måste ha det tänket om man vill komma någonstans här i världen.




Sthlm är bra underbart ellerhur?





Lägger till detta lite efter, var och kollade gamla inlägg i min blogg för kul skull. hittade detta som jag har skrivit.

"Varför detta flyt? Jag har aldrig flyt, är det verkligen ett nytt liv jag skapar? Amanda som har flyt. 
Jag tror jag skulle gillare, en brud som glider och säger "Det löser sig, det gör det alltid" För det verkar uppenbarligen som det gör det nu."
 
2009-07-27

Är det inte ganska coolt att jag har blivit någon jag har önskat att vara. Jag menar kolla på mig, de löser sig alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0