tank att jag skrev allt detta som ett sms

Har ingen aning hur detta kommer gå för jag är på min mobil ute i den fria världen och härjar. För en sekund sen tänkte jag skriva en inlägg om er mina "läsare" as if I had any haha.. Men sen kom jag på att nej, varför ska jag göra det? Ni får skaffa egen blogg om ni vill diskutera er själva. I lördags sa jag upp min lägenhet lite spontant sådär. Hade tröttnat på den och kände, nej nu vill jag ha en ny. Så jag ba gjordere!! Om du är stubborn like me så funkar såna saker. Kommer inte direkt sitta här om en månad utan lägenhet, kanske ville bevisa något sen jag förlorade lite warrior woman när jag fick min allergiska reaktion. Fick lov att göra något för att bli tillbaka på spår igen. Vart vill jag bo? Egentligen inte utanför alvik utan typ odenplan, st eriksplan eller gullmarsplan, årsta berg någonstans där det går fler än en tunnelbana och helst i stan. Förutom årsta men det funkar ändå. Vet inte riktigt om jag kommer hitta detta men jag kommer hitta ett ställe finare än det jag har nu, eller typ större i alla fall. Egentligen flyttar jag för att jag inte har ett bord och för att mina flyttlådor står kvar fast jag flyttade in i augusti, fail?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0