Big up Shawn Storm

Vadå var det inte billigt att åka till Finland?? Tänkte boka en kryssning, eller typ en tur fram och tillbaka och kom upp i 2000 spänn. Finland ligger typ ett stenkast bort?? vafan, varför tar kryssningen 16 timmar? Är det jag som fattat allt fel?? VA?!  So much frågor..
Ni kanske undrar varför JAG ska åka till finland när jag alltid har vart en stark motståndare till finland. Eller i hemlighet, inte som om jag har gjort något mer drastiskt än att snacka massa bullshit. Mest för att jag tycker dom är bleka, fula, dåligt land och dålig invandrarpolitik. För att inte tänka på språket.. usch. Nu är det i alla fall så att jag har bra anledningar att åka dit och därför gör jag det, inte för att jag tänker säga shit till er. HÖR NI DET??!?! nej klart ni inte gör, dataskärmen skriker inte...

Igår blev jag mitt på dagen dundersjuk, kul. Så idag sitter jag hemma framför datan när det är typ 25 plus. Då kan man nästan tycka att det är tur i oturen att jag igår kom på att jag inte hade laddat ner nya riddims på ett tag. Är uppe i 60 nya riddims och 476 nya låtar. Dancehall/reggae, är det ens skönt att dom släpper så mycket?
svar; För det mesta svar ja, när man är har vart en lat och upptagen jävel svar nej.













Alltså Aidonia din motherfucker, vet inte vad det är han gör men jag dör. Varje gång dör jag, han är typ för bra. Nej vafan jag kan itne ens beskriva känslan. Jag har andra favoritartister men aidonia beats dem baddd. Han är bäst helt enkelt, tråkigt att han inte släpper mer bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0