skön t

I nästa inlägg tänker jag berätta min teori om absent och present. Eller min teori om mig själv om present och absent. Idag tänkte jag berätta för er att god is not sleeping. Igår höll jag på att argumentera om mina bra gener och att jag förstår varför folk vill ha mig till barnafödande, fast det är synd för att det är större risk att jag skulle vakna upp som en kines än att bli gravid och behålla barnet.
Mystisk händelse 1;
Igår under personalmötet blev jag högröd, fick feber och världens huvudvärk. Alla trodde jag skulle bli sjuk men när jag hade slutet jobba åkte jag hem och sov i 20 minuter innan jag åkte vidare till min klasser.

Mystisk händelse 2;
Idag när jag åt lunch (åt jag resterna från igår) varpå jag fick feber, blev beyond högröd ..typ illrosa/röd och världens huvudvärk. Vrpå jag insåg att detta är en allergisk reaktion.
Det var inte ens konstig mat, de var tonfisk i tomatsås med pasta.
VA?! JAG??! Men mina gener är ju bäst? så känner jag, jag har aldrig kännt av något för jag är ju värsta warrior woman. Men nej, inte när jag började argumentera om det.

Dagens outfit:
Rosenröda utslag överallt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men stackars syster då.

2011-05-06 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0