mhm

Igår var jag på hellströms och drack öl. Kommer inte ihåg hur mycket öl, haha tappade räkningen där någonstans.
Började tidigt och slutade vid halv ett då jag åkte hem, somnade på tunnelbanan, vaknade när dörrarna stängdes i Alvik, som var slutstationen. Fick jag åka med till tunnelbanegaraget och vänta där i typ 8 minuter. Njöt till Buju Banton så mycket att jag gick in i sömn. 
Gick jag upp klockan sex, kände "fan är jag fortfarande full?" Åt frukost, klädde på mig. Skulle precis gå när jag kom på att jag hade gått upp en timme för tidigt. Vilket var typ det bästa som har hänt mig, så jag sov en timme till typ.
Morgonmöttes av sol och Buju Banton samtidigt som jag kände fan vad stort livet är. Biggest gift of all time! Visst kan det vara svåra perioder men over all är livet bra underbart alltså.

Jag vet det är en tam bild men vi ska kolla skillnaden på
bild 1 (första ölen)




och
bild 2 (gick över på mjölkdrinkar, 68:- ser onekkligen mycket nöjdare ut)





Sofia och jag är typ de sjukaste radarparet. Folk har trott att vi är ett lesbiskt par, syskon (av någon jävla anledning??), folk har frågat mig hur jag har mått när dom sett mig utan Sofia. Galet. Här får ni en inblick i vårt fantastiska liv

Sofia; new york stekarn


Park


Kepsfail



Hellströms win



Lite fest.


En lycklig karl som inte syns


VODOO!


En fin mössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0