me n beatiful



Gårdagen var hype. Vi lyckades få en utekväll men lyckades också hamna på ett arabställe. Wat da ... Helt oväntat men dom körde iallafall några sköna låtar.

En annan grej. Folk är riktiga bad mind i Sverige, det vet ni va? mitt inlägg dagen innan säger att jag ska sluta ha svart på mig, har börjat redan och igår hade jag beiga byxor och min naturvita päls. Folk kommenterar, (?) jag vet att sverige-mentaliteten gillar att kommentera annorlunda men vitt, sen när blev ljusa färger en jobbig grej?
 vill bara ge mig själv den creeden att få folk att ge mig energi up to the point att dom skriker och klagar på att jag är ljust-klädd. Jag skriver inte det här för att jag vill lägga ner energi på bad mind ppl utan jag vill ta en tyst minut och fundera vad jag gör i Sverige.
..............................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................




Slutsats? Folk här kan inte ta att någon gör någonting som är ur ramarna för det samhälle vi är skapta för. Det är tråkigt att vanliga människor som fortfarande kan kämpa emot systemet glider med.
Embrace diffrent! fanns ingen lösning. Jag flyttar.
Ellerjo! Låt mig lägga en tanke och energi åt dessa bad mind för att sen inse att jag gärna lämnar dom här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0