Whe ma real man dem de?

Sedan senaste inlägget har jag: Hunnit kolla ultraljud på mitt hjärta, gått med kryckor, fått en ny mobil eftersom den gamla har vart stulen, , fått en riktig upplysning, börjat läsa en bok, planera en resa, träffat nya människor, fast vart stuck på andra människor*.
Stukade foten mitt under en klass i tisdags så klassen fick avbrytas å grejer. Därifrån fick jag kryckor som tur är jobbar Carin som jag bor med som sjukgymnast min fot har redan fått laser och akupuktur-behandling.

Som ni hör är livet i full gång och de verkar tydligen som det händer grejer och jag fick också kommentaren häromdagen att jag borde berätta någonting eftersom mitt liv var så roligt, trodde inte att det var fallet.

Egentligen borde jag sluta blogga eftersom jag tycker att det är rätt lame. Samtidigt är det världens bästa tidsdödare!


En outfit.
Tanke? Sedan jag började mitt ensamma krig emot oversize så har jag tagit upp ännu några saker jag tänker slåss med.
Ljusa färger. - Jag orkar inte se bara svarta färger på folket därför har jag bestämt mig för att mitt sista svarta plagg är köpt. För att citera aidonia "me nuh haffi wear black to be bad me inna all white"
Rena skor. -Skor som hålls rena håller längre, du ser tusen gånger fräschare ut när dina skor är rena. Ingådda converse är inget undantag. Lortiga skor är FULT.



Visst är det jobbigt att så många saker man har hört så många gånger är sanna? Till exempel "you dont miss the water 'til the well run dry" "som man bäddar får man ligga" blablabal ni vet domdär? testa lägg dom på dagen jag lovar er att dom passar för ofta. Sen vill jag lägga till det här. Världen är påväg att förändras, we rise. Men vart är alla män? Har kollat runt ett tag, har träffat några få. Jag menar verkligen få riktiga män i mitt liv men föruom det ..nä. Det ser ut som att de bara finns pojkar där ute. Palla hitta pojkar när man söker män.
Eller jag gör det iallafall. Orkar inte ha någon jag haru runt mitt lillfinger efter två gånger, håller in bruds med mig på denna? Har hört rykten att brudar gillar ha män dom kan piska. Ah dom har ju jävligt roligt liv eftersom jag tycker det inte finns någon karl som håller bra.




*människa

Jag Cure- You dont understand love

Vad jag än har sagt om tidigare låtar så är det här en av de bästa/vackaste låtarna som släppts någonsin. Kommer aldrig ändra mig, den här går under min hud och jobbar därifrån.




Alaine - All or nothing
Brand new Alaine!!!




Jah Cure - From my heart
Brand new Jah Cure! ah. meeen, ge mig han då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0