MEN TJA!!!!!

OMG! Det här är FÖRSTA gången på HUR LÄNGE SOM HELST som jag vaknar och mår så BRA! fan vad BRA jag mår. Alltid när jag mår BRA måste jag använda CAPS lite FÖR lite!!!!! Egentligen för mycket men när man är på capsmood så är man. Jag kom en timme FÖR TIDIGT till jobbet. För att jag tänkte fel öppettid.. Men jag tog en dusch och åt frukost i solen. Life is what you make it. Igår hade jag en sjukt rolig kväll. Kan tyvärr inte berätta vad som hände. Mest för att jag inte vill berätta. Obs. inget olagligt/inget intimt. Utan bara en NICE kväll! Jag vill också poängtera att jag kom hem halv fyra, somnade halv fem och när mitt alarm ringde var min mobil inte ens färdigladdad. Men ändå är jag pigg. Jag har tillochmed en red bull som står på jobbet, vill inte ens öppna den. Jag går bara på naturlig energi!!
Nej nu ska jag sluta hålla på. Egentligen tycker jag mer om mig själv när jag är stressad för då är jag som en "normal" människa i energimängd. Men när jag är glad, eller som nu superduperglad då förvandlas jag till något så hurtigt att friskis-ledarna blir gröna av avund. He he he nerå-.
Nu är jag på uprising från min svacka som har varit i typ en månad. Fast jag väntar på morgondagen. Det är alltid bäst att inte förvänta sig någonting av livet.

Precis innan jag skulle gå ut igår spillde jag min sista klunk kaffe på mitt nya vita linne. Jag gick till Carin och sa kolla här, varpå hon svarade "Hade du förväntat dig något annat av livet?" Varpå jag svarade "nej..." sen gick jag och bytte till en grått linne som var lite awesome men inte lika awesome.
Det jag vill tipsa er om är att helt enkelt aldrig ha förväntningar.


Sen vill jag också tipsa er om att inte lyssna på mig för ni kommer sluta upp illa. Det är på något sätt ganska intressant att leva på det sättet att man 100%, alltid, jämt och ständigt gör fel val. Tro mig, om jag skulle skriva hur mitt liv egentligen är då skulle jag bli sverige nya bloggdrottning.

Såhär såg jag ut efter 3 timmars sömn. Det här är NÄSTAN den nyvakna looken.. Ah fast nej






”You work hard fi your money spend it off. Top man, top dollar live it up. You full of swagga yeah you hot and fly but you look much better with me by your side so tip me you haffi tip me”

Haha cecile hon e skön hon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0